چه کسانی در جراحی پلاستیک رکورددار هستند؟+ تصاویر

سه شنبه 31 فروردين 1400
14:14
salamat

جراحی پلاستیک تا چندسال قبل بیشتر برای رفع عیوب و مشکلات پوستی انجام می شد.اما در روزگار کنونی به یک تفریح و رفتار وسواس گونه تبدیل شده است تا جائیکه برخی از دختران و پسران در این زمنینه رکورد دار هستند.
رکورد جراحی پلاستیک در دنیا
جراحی زیبایی هم مثل بخش های دیگر پزشکی و غیرهرکوردهایی دارد که در میان زنان برخی کشورها آماری باورنکردنی به خود اختصاص داده است .این افراد گاه بهای سنگینی را برای تغییر چهره خود می پردازند.علاقمند بودن به شخصیت فیلم ها و سلبریتی ها ممکن است باعث ایجاد انگیزه جراحی در این گونه افراد شود.

رکورد داران جراح پلاستیک در دنیا


رکورد داران جراح پلاستیک در دنیا

2. جاستین جدلیکا:اگر ما یک باربی انسانی داریم مطمئنا به یک عروسک «کن» هم نیاز داریم و حضور او مشکلی ایجاد نمی کند. جاستین با عمل ها متفاوت سعی کرده خود را شبیه مدل پسرانه عروسک باربی کند. او برای این کار 150 هزار دلار پول صرف کرده است.

3. سلسو سنتبانز: او دومین فردیست که سعی کرده خود را شبیه مدل پسرانه عروسک باربی کند.
همچنین بخوانید:
4. جوردن پارک:این آقای 23 ساله انگلیسی خود آرایشگری است که سعی داشته خود را تا جایی که ممکن است شبیه کیم کارداشیان کند. به نظر می رسد بهتر بود این آقا به جای خرج کردن 150 هزار دلار برای شبیه شدن به کیم پولش را جای دیگه خرج می کرد چرا که با نگاه به او به یاد شخص خاصی نمی افتیم.

5. کریستینا ری:کریستینا که به شخصیت کارتونی جسیکا ربیت علاقه زیادی داشته تصمیم گرفت خود را شبیه او کند. او از قیافه خود بسیار راضی است و خبرها حاکی از آن است که او این تغییرات را هر روز بیشتر و بیشتر می کند.

6. هنگ میوکو:این خانم به این حرف که در خانه امتحان نکنید گوش نکرد. او پس از اینکه پزشکان او را از انجام جراحی های بیشتر منع کردند دست به کار احمقانه ای زد. او پس از شنیدن جواب منفی پزشکان متعدد به منزل رفت و روغن مصرف شده را زیر پوست خود تزریق کرد. نتیجه را هم که خودتان مشاهده می کنید. این خانم اله در جوانی اش به عنوان مدل بوده است.

منبع :tandorosti


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]