انتقال قارچ ها در نقاط مختلف بدن به چه صورت است

چهارشنبه 21 اسفند 1398
13:06
salamat

اغلب افراد در زندگی خود برای یک بار هم که شده دچار قارچ پوستی شده اند.قارچ پوستی بیماری ساده ای است که در صورت عدم درمان به قسمت های مختلف بدن نیز منتقل می شود و در مواردی عفونت قارچی ایجاد می کند.قارچ پوست موجب بثورات جلدی قرمز رنگ،خارش و التهاب پوست می شود که پزشک مربوطه داروهای موضعی مانند انواع پماد و کرم ها را برای درمان تجویز می کند.با ما همراه شوید تا از قارچ های پوستی، انتقال قارچ پوستی و عفونت قارچی آگاه شوید.

انتقال قارچ ها در نقاط مختلف بدن به چه صورت است



[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

حقایقی که باید در مورد وعده صبحانه بدانید

دوشنبه 2 دی 1398
17:08
salamat

نتیجه تصویری برای حقایقی که باید در مورد وعده صبحانه بدانید

سالهاست که متخصصان تغذیه می گویند یک صبحانه سالم شروع کلیدی برای روز است.

جسیکا کرانال، متخصص تغذیه و سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی است می گوید: " مردم فکر می کنند که در مورد تغذیه همه چیز را می دانند زیرا غذا می خورند، اما صرف غذا خوردن مهم نیست شما باید بدانید که بدن شما به چه موادی نیاز دارد". فرمول اساسی برای صبحانه: ترکیب کربوهیدرات ها با پروتئین ها. کربوهیدرات به بدن شما انرژی می دهد تا فعالیت خود را شروع کند و سوخت مورد نیاز مغز شما را در روز فراهم می کند. پروتئین به شما قدرت می دهد و به شما کمک می کند تا وعده های غذایی بعدی گرسنگی را احساس نکنید. این فرمول می تواند ترکیبی از مواد زیر باشد:

[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

انگور؛ مکمل طبیعی چاقی و لاغری

پنجشنبه 2 آبان 1398
9:56
salamat

فواید انگور

چرا باید انگور مصرف کنیم؟ میوه درمانی یکی از روش‎های طبیعی مبارزه با بیماری هااست؛ ما به شما توصیه می‎کنیم که در سبک تغذیه خود حتماً انگور را بگنجانید؛ چون مصرف این میوه می‎تواند به درمان بسیاری از بیماری‎ها از جمله دیابت، کمک کند؛ همچنین این میوه خواص زیادی برای خانم‎ها دارد و به‎عنوان تنظیم‎کننده میزان چربی بدن برای رژیم‎های چاقی یا لاغری توصیه می‎شود.



[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درمانی سریع برای دل درد که مثل آب روی آتیشه

پنجشنبه 2 آبان 1398
3:30
salamat

نتیجه تصویری برای سرکه سیب


12 نسخه خانگی و طبیعی برای درمان دل درد با استفاده از سرکه سیب.

سرکه سیب یکی از پایه های ثابت نسخه های طب سنتی برای درمان دردهای مختلف و رفع مشکلات پوست و مو است اما چرا؟ تا به حال به این فکر کرده اید که چرا استفاده از سرکه سیب اینقدر توصیه می شود و البته تاثیرگذار است؟ این بخش از بهداشت و سلامت نمناک را با توضیحی در این مورد و ارائه 12 نسخه با سرکه سیب برای درمان دل درد ادامه خواهیم داد


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

طب سنتی و دندان درد

چهارشنبه 1 آبان 1398
13:58
salamat



درمان دندان درد را هر کسی حداقل یکبار در طول عمرش تجربه می کند و می داند که چه درد سخت و مرموزی است. دردی که وقتی به آغاز می شود تمام استخوان های فک و جمجمه را درگیر می کند.درمان دندان درد

درمان دندان درد


یکی از مهم ترین عوامل دندان درد، پوسیدگی دندان است. باکتری های دهان از قند و نشاسته بجای مانده روی دندان ها تغذیه می کنند و از خود اسیدهایی را تولید می کنند که به تدریج مینای دندان را از بین می برد و موجب دندان درد می شود. در ادامه راه حل هایی را به شما می گوییم که می تواند شما را از شر دندان درد خلاص کند.



[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درد در هر جای شکم نشانه چیست و کدامیک خطرناک است؟

سه شنبه 30 مهر 1398
14:23
salamat

نتیجه تصویری برای درد در هر جای شکم نشانه چیست و کدامیک خطرناک است؟


علت دردهای شکمی در نواحی مختلف شکم

دردهای شکم در زبان عامیانه به درد نواحی دور ناف گفته میشود و به درد ناحیه فوقانی میانی شکم یا درد اپی گاستر درد سر دل گفته میشود.درد شکمی ( یا درد معده) می تواند یکی از نشانه های مرتبط با اختلالات گذرا یا بیماری های جدی باشد.

بیان یک تشخیص قطعی از علت درد شکم می تواند مشکل باشد، زیرا بسیاری از بیماری ها می توانند به این علامت منجر شوند. در اغلب موارد درد شکمی خوش خیم و یا گذرا می باشد لیکن گاهی نیاز به مداخله فوری متخصصان وجود دارد.



[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ضد تهوع های طبیعی را بشناسیم

دوشنبه 29 مهر 1398
11:16
salamat


بهترین درمان های خانگی برای جلوگیری از حالت تهوع و استفراغ

تهوع باعث کم آبی شدید بدن می شود پس؛ حتما در طول روز به مقدار زیاد آب بنوشید. در صورتی که حالت تهوع در اثر نارسایی و اسپاسم معده باشد می توان با چند ماده طبیعی موجود در منزل از آن جلوگیری نمود.

تهوع یکی از اختلالات گوارشی است که می تواند برای فرد آزاردهنده باشد، به خصوص وقتی که هر روزه تکرار شود، مثل تهوع دوران بارداری.

در این مقاله 16 ماده مفید را که در رفع حالت تهوع و جلوگیری از آن موثرند، برای شما آورده ایم




[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

حتی با خوابیدن هم می توان لاغر شد

يکشنبه 21 مهر 1398
23:25
salamat

نتیجه تصویری برای حتی با خوابیدن هم می توان لاغر شد

سلامت نیوز:در طول شب بدن شما بین 300 تا 400 کالری انرژی می‌سوزاند! این میزان کالری تقریباً برابر با مقدار انرژی‌ است که شما با یک ساعت دویدن مصرف می‌کنید. موارد زیر عادت‌های خاصی است که پایبندی به آن ها قبل از خواب می‌تواند کاهش وزن به دنبال داشته باشد.


[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

رفع کم خونی با ترفندهای خانگی

جمعه 19 مهر 1398
17:42
salamat

رفع کم خونی

افسنتین،‌گیاه شفابخش

افسنتین، گیاهی است که هم به طور وحشی می روید و هم آن را کشت می کنند و براحتی می توانید آن را از عطاری ها تهیه کنید. ۵ تا ۶ گرم از برگ این گیاه را در یک لیتر آب جوش بریزید و چند دقیقه آن را بجوشانید و بعد بگذارید خنک شود.

آن را صاف کرده و با کمی عسل شیرین کرده و قبل از ناهار و شام یک فنجان از آن را میل کنید. این جوشانده برای درمان کم خونی و لاغری بسیار موثر است. انگور به علت داشتن آهن، منگنز و منیزیم برای درمان کم خونی بسیار موثر است؛ البته انگور شیرین با پوست نازک.


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

همه چیز درباره کبد چرب، تشخیص کبد چرب و عوارض کبد چرب

پنجشنبه 18 مهر 1398
8:22
salamat

نتیجه تصویری برای همه چیز درباره کبد چرب، تشخیص کبد چرب و عوارض کبد چرب

اگر متوجه شدید دچار کبد چرب هستید، باید نگران سلامت خود باشید اما نباید بترسید! زیرا کبد چرب قابل کنترل و درمان است. در این مطلب از سایت زوم لایف با انواع کبد چرب، تشخیص قطعی کبد چرب، علت اصلی بروز کبد چرب، اینکه چه افرادی در معرض کبد چرب هستند و کبد چطور چرب می‌شود آشنا می‌شوید.


[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]