چه کسانی در جراحی پلاستیک رکورددار هستند؟+ تصاویر

سه شنبه 31 فروردين 1400
14:14
salamat

جراحی پلاستیک تا چندسال قبل بیشتر برای رفع عیوب و مشکلات پوستی انجام می شد.اما در روزگار کنونی به یک تفریح و رفتار وسواس گونه تبدیل شده است تا جائیکه برخی از دختران و پسران در این زمنینه رکورد دار هستند.
رکورد جراحی پلاستیک در دنیا
جراحی زیبایی هم مثل بخش های دیگر پزشکی و غیرهرکوردهایی دارد که در میان زنان برخی کشورها آماری باورنکردنی به خود اختصاص داده است .این افراد گاه بهای سنگینی را برای تغییر چهره خود می پردازند.علاقمند بودن به شخصیت فیلم ها و سلبریتی ها ممکن است باعث ایجاد انگیزه جراحی در این گونه افراد شود.

رکورد داران جراح پلاستیک در دنیا



[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

کاشت مو به روش طبیعی

دوشنبه 16 فروردين 1400
12:52
salamat

کاشت مو به صورت طبیعی
برای بسیاری افراد دچار مشکل طاسی، فرآیند ریزش مو از جلوی سر آغاز می شود. این افراد می توانند از روش کاشت موی طبیعی برای استخراج پیازهای موی سالم از کنار سر یا پشت آن و پیوند مو در ناحیه جلوی سر استفاده کنند. با وجودی که این درمان بیشتر توسط آقایان مورد استفاده قرار می گیرد، خانم هایی که با مشکل ریزش موی غیر عادی در سر خود مواجه شده اند نیز می توانند از نتایج کاشت موی طبیعی بهره مند شوند.

کاشت مو


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]